POLITYKA PRYWATNOŚCI
utworzona 29 maja 2010 r.
Rozdział I - Terminy i definicje
Administrator
- osoba zarządzająca serwisem aukcyjnym umożliwiającym prowadzenie
aukcji internetowych oraz zarejestrowanymi w serwisie użytkownikami.
Użytkownik
- osoba fizyczna lub prawna, która przeszła przez proces rejestracji i
ma aktywowane konto w serwisie aukcyjnym. Użytkownikiem może zostać
tylko i wyłącznie osoba ukończone 18 lat.
Aukcja - transakcja polegająca na wystawianiu przedmiotu na sprzedaż, za pomocą niniejszego serwisu aukcyjnego .
Rozdział II - Wstęp
Administrator serwisu przykłada najwyższą wagę do ochrony prywatności danych
przekazywanych przez użytkowników, w szczególności przed dostępem osób
nieupoważnionych. Każdy użytkownik korzystając z
serwisu wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych w zakresie
bezpośrednio związanym z funkcjonowaniem serwisu oraz w innych prawem
przewidzianych przypadkach. Rejestracja w serwisie oznacza również akceptację niniejszej Polityki Prywatności.
Rozdział II - Zbieranie, udostępnianie danych
W
procesie rejestracji użytkownik dobrowolnie przekazuje dane kontaktowe
(imię i nazwisko, telefon kontaktowy, e-mail etc.) w zakresie koniecznym
do jego identyfikacji oraz prowadzenia transakcji za pośrednictwem
serwisu. Serwis
automatycznie pobiera dane techniczne użytkownika, takie jak używany
protokół internetowy, system operacyjny, typ przeglądarki, liczba
odwiedzin witryny oraz adresy odwiedzanych stron internetowych.
Administrator udostępnia dane
osobowe użytkowników wyłącznie dla celów związanych z realizacją
transakcji. Dane są wówczas przesyłane do użytkownika, który był
sprzedającym lub kupującym, za pomocą poczty elektronicznej. Ponadto
dane gromadzone w systemie mogą być udostępniane organom państwa w
granicach ich kompetencji na zasadach i warunkach określonych w
odpowiednich przepisach prawa. Użytkownik
powinien mieć świadomość, iż żadna dostępna technologia informatyczna
nie gwarantuje absolutnej ochrony danych gromadzonych w systemie i
zawsze istnieje pewne ryzyko przechwycenia danych przez osoby trzecie.
Rozdział III - Bezpieczeństwo, zmiana, usunięcie danych
Dane
gromadzone w systemie są przechowywane przy zastosowaniu wszelkich
dostępnych rozwiązań technicznych zapewniających ich integralność oraz
niedostępność dla osób nieupoważnionych.
Użytkownik
ma możliwość zmiany swoich danych w dowolnym czasie. Wszelkie dane
przekazywane przez użytkownika w procesie rejestracji oraz w razie
zmiany, powinny być zgodne z rzeczywistością. Użytkownik ponosi pełną i
wyłączną odpowiedzialność za skutki podania nieprawdziwych danych.
Użytkownik
ma możliwość usunięcia danych w dowolnym czasie. W tym celu należy
przesłać maila do administratora oraz podać jaki jest powód usunięcia
konta w serwisie.
Rozdział IV - przepisy końcowe
Administrator
może zmienić powyższe zasady Polityki Prywatności w każdym czasie,
informując o tym użytkowników za pośrednictwem serwisu.
Wszelkie
pytania związane z funkcjonowaniem serwisu Regulaminem, Polityką
Prywatności mogą Państwo kierować pod adres elektroniczny administracja@webaukcje.pl wcześniej zapoznając się z najczęściej zadawanymi pytaniami na podstronie Pomoc.